Followers

Carian Dalam Blog Ini

Monday, November 11, 2013

RENUNGAN: Salam kasih sayang.

RENUNGAN: Salam kasih sayang.

Rinduku ke laut
bagaikan pelaut
kasih sayang melaut
tiada sempadan laut
dari laut ke laut.

Aku mula melalut.

Ssebelum aku bertambah melalut biar aku ucapkan salam selamat pagi Malaysia, Asia, Nusantara dan juga dunia. Salam penuh kasih dan sayang di pagi Ahad yang santai ini. Aku berseru kepada semua...tebarkanlah jalaan kasih dan sayang sesama manusia tidak kira di mana jua berada agar aman dan damai sentiasa tanpa sengketa menjelma.

Aku cinta kepada kamu wahai teman-temanku, baik di mukabuku, instargram, twiter atau di mana-mana sahaja di alam maya dan dunia tanpa bersempadan ini.

Muahsssssssssss di pagi yang dingin ini. Jom santai kita.

Sazalee Sulaiman ... 10/11/2013
Nilai, Negeri Sembilan.

No comments:

Post a Comment