Followers

Carian Dalam Blog Ini

Loading...

Saturday, June 15, 2013

Cerpen: AKU SEORANG JAGA bab 4~MABUK~

Cerpen: AKU SEORANG JAGA bab 4~MABUK~

"Kamu orang ni kan...kalau tak menyusahkan pakcik tak boleh ke, asal gaji je mabuk, asal mabuk je tunggang langgang, asal tunggang langgang aja buat hal, asal buat hal aja menyusahkan aku dalam asrama ni...aduhai, menyusahkan sahajalah kamu orang ni!"

...cerita bos aku dengan muka-mukanya sekali yang tak puas hati dengan perangai budak-budak yang kemabukan apabila terlebih minum arak...

"Kau tahu Bob...kalau dorang mabuk je aku tak kisah...ni siap muntah lagi kat atas tangga pagi-pagi ni...kau bayangkanlah...mana ada 'cleaner' waktu tu...aku jugak yang nak kena bersihkan...kalau tak bersihkan, nanti budak-budak nak pi kerja jam 4 pagi nak lalu macam mana kat tangga ni...tak ke menyusahkan aku" sambung bos aku lagi menggerutu.

Betul gak tu, cakap aku dalam hati...siapa yang nak buat benda tu semua...kalau jadi kat aku pun pasti aku bising punya...ni dah kes menyusahkan orang...bak kata pepatah...sendiri berak sendirilah yang cuci...ni tak...orang lain yang nak kena cuci untuk keselesaan penghuni asrama yang lainnya.

"Tu satu hal Bob...ada lagi yang tak best tu...siap aku kena pikul dorang naik ke rumah mereka...tingkat 3 pulak tu...budak perempuan...dah lah pakai...ya Allah!...kau bayangkanlah bob...pergi disko dan klab...pakai mestilah seksi..dengan skirt singkatnya...aduhai...boleh jatuh keimanan aku..." sambung bos aku lagi...

"Nak tak nak...aku kena tolong gak...kenalah aku pikul kat bahu...nak dukung tak larat aku...aku pikul je...hik hik hik..." gelak bos aku..."Macam-macam seluar dalam yang aku nampak...ada yang apakai 'G-String' malah ada yang pakai pakai seluar dalam 'satin' lagi, lembut..."

"Mana ada kucing yang tak menjilat ikan yang terhidang depan mata kan...aku pun manusia biasa gak...ada nafsu...lembut Bob...cantik pulak tu budaknya...dengan 'make-up' yang bertempek di muka...aku rasa...pak haji pun tak lepaskan peluang yang terhidang..."

Aduhai...bos aku punya ceritalah ya...maaf ya pak haji...aku cuma cerita apa yang bos aku ceritakan aja...betul ke tak...Allahua'lam...tapi aku nak tanya gak ni ngan pak haji..BETUL KE'...kih kih kih...jangan marah naaaaa...

"Sampai kat atas..kunci rumah yang ada kat meja guard aku lupa pulak nak bawak...terpaksalah aku geledah poket skirt pendek dia...time tu lah dia tersedar sikit...tersenyum pulak budak tu bila dia sedar aku tengah meraba skirt dia...ya Allah...beristighfar aku malam tu banyak-banyak..." cerita bos aku lagi.

Aku rasa bos aku pun dah mula bernafsu ketika itu...kalau aku...ish..hik hik hik...tak terbayang...memang sah-sah aku ambil kesempatan...kih kih kih...

"Aku dah ketuk pintu Bob...tapi kau pahamlah...jam 2 pagi...mana ada orang yang boleh dengar kita ketuk pintu kalau dah ada dalam bilik tidur...nak tak nak aku geledahlah poket dia...kau tahu...bila buka je pintu rumah...tak ada orang pula kat rumah...kenalah aku pikul dia sampai dalam bilik dia...aduhai..malam-malam...tak ada orang kat rumah dan bilik...tinggal aku dengan dia je dalam bilik tu...kau bayangkanlah...dia boleh senyum lagi pulak tu kat aku...dok rangkul leher aku tak nak lepas...aduhai...!!!"...cerita bos aku panjang lebar...

Aduhai bos...ambil kesempatan ke?...

Kita tunggu sambungannya di bab akan datang...

Bersambung...

No comments:

Post a Comment