Followers

Carian Dalam Blog Ini

Wednesday, June 26, 2013

TAK SANGKA, SUNGGUH AKU TIDAK MENYANGKA.

TAK SANGKA, SUNGGUH AKU TIDAK MENYANGKA.

HA HA HA HA

aku dah terkena
bukan aku sahaja
rasa-rasanyalah
tapi semuanya
termasuklah
kawan-kawan baik engkau pun
engkau kenakan juga

diperbodoh-bodohkan
bagai tiada harga
nilai persahabatan bagimu
hanyalah satu kepuraan yang nyata
di sebalik topeng engkau berpura
beridentiti sebenar engkau hadir
di malam majlis, diadakan.

ISH ISH ISH

tak sangka, tak sangka!
Kalau kami sahaja kauperbodohkan
tak apalah juga
ini semua kawan-kawan engkau
yang mendukung engkau selama ini
turut engkau permainkan
... sungguh tidak aku menyangka.

HA HA HA HA HA

nasiblah labu
kalau dah penipu
tetap selamanya
penipu ...

KAH KAH KAH KAH KAH

Tipah tertipu bang, tipah tertipu.

KIH KIH KIH

Hebat
padanlah engkau tutup telefon bimbit
malam itu
rupa-rupanya kautakut
tembelang pekung engkau
pecah
tiada tertutup

... busuk baunya.

HA HA HA HA HA HA.

SAZALEE SULAIMAN ... 25/06/2013
Nilai, Negeri Sembilan.

No comments:

Post a Comment