Followers

Carian Dalam Blog Ini

Saturday, June 15, 2013

YANG TERINDAH: CINTA KITA

YANG TERINDAH: CINTA KITA

Akan kunaungkan cintamu di bawah naungan hatiku
dan kuselimutinya dengan selimut damai
juga akan kubisikkan kalimah-kalimah terindah untukmu
untuk engkau mengerti betapa di dalam hidupku ini
aku terlalu mencintaimu.

Aku ingin hidup dalam semua keindahan cintamu
aku ingin bernafas dalam semua nafas kasih sayangmu
aku juga ingin hadir dalam mimpi di setiap lenamu
kita akan berbaring di sana
menjelmakan semuanya jadi nyata
untuk kita sama-sama mencicipi akan setiap titisan keindahan cinta
cinta yang telah lama membakar…jadi api
dan yang semakin menghangatkan.

Aku sentiasa menyakini
dari awal pertemuan kita
dan hingga ke hari ini
engkau dan aku
berpisah tiada.

Qalam Bertinta
14062013
0949am

No comments:

Post a Comment