Followers

Carian Dalam Blog Ini

Thursday, June 13, 2013

- KISAH CINTA -

- KISAH CINTA -

Di sini,
pernah ada cerita tentang cinta,
pernah ada cerita tentang suka ,
tentang apa itu bahagia,
cerita tentang hati kita,

Kautahu, aku selalu ingin bahagia dengan kamu,
selalu ingin kauada dengan aku,
selalu aku bilang kalau aku sayangi kamu,
semuanya bermula di sini saat kaulihat aku,
dan aku tahu kauseru nama aku.

Tapi bahagia yang ada sementara,
takdir itu tidak pernah wujud untuk kita,
aku patah hati dan kaukecewa,
haluan aku dan kauberbeza,
kaupergi akhirnya tinggalkan aku.

Hari ini biar jadi sejarah,
kita kembali ke tempat kita melakar cerita,
kisah cinta yang tak kesampaian,
di sini juga kita tamatkan semua yang tersimpan,
melontar jauh perasaan hingga ke dasar lautan,

Aku harap rasa itu tenggelam dan karam,
biar lenyap dan terus hilang tanpa kesan,
ini penamat buat kita sebuah kisah cinta,
yang tidak ada bahagianya buat kita,
moga bahagia akan tiba juga satu masa nanti.....

:: pantai remis 11 june 2013

No comments:

Post a Comment