Followers

Carian Dalam Blog Ini

Loading...

Saturday, June 15, 2013

Cerpen: AKU SEORANG JAGA bab 5~MABUK~

Cerpen: AKU SEORANG JAGA bab 5~MABUK~

"Habis tu bos...bos buat apa bos...tak kan bos lepaskan peluang...betul tak bos" tanya aku yang tak sabar mendengar cerita bos aku tadi...

"Ish kamu ni...gelojoh lah...cuba bawak bersabor...biarlah aku minum dulu sebelum aku sambung ceritanya...kering dah tekak ni...panjang lebor bercerita kat kau..." kata bos aku...

Heheh...aku tersenyum...memang gelojah pun aku kalau bab-bab macam ni...hik hik hik..."Nah bos airnya..." aku hulurkan air kat bos aku...

Selesai meneguk nescafe yang dah hampir sejuk tu...bos aku pun duduk sambil bersandar... "Kau tahu tak Bob...kalau kita mengambil kesempatan kat budak-budak ni...dah kira pecah amanah...berdosa satu hal...nak pulak dia tengah mabuk...lagilah salah kalau kita mengambil kesempatan ke atasnya...itu dah kira kes cabul...nak pula kalau kita layan godaan dia tadi...kita buat seks dengan dia...tu dah kira merogol walaupun suka sama suka...dan dia yang mengizinkannya...tapi dalam keadaan tanpa dia sedar..." kata bos aku...

"Jangan main-main Bob...berat hukumannya..." sambung bos aku..."

Habis bos tak ambil kesempatanlah ya bos...baiknya bos...kalau saya...jangan cerita...saya layan je nafsu dia...nak pula kita sendiri pun mempunyai nafsu..." kata aku pada bos aku...kalau benda sebegini terjadi pada aku...

"Tak...aku tak ambil kesempatan malam tu...lepas aku letak dia atas katil...memang dia cumbui aku...memang dia peluk aku...tapi aku tolak baik-baik...aku baringkan dia semula dan selimut tubuh dia selepas aku betulkan skirt dia yang terselak sehingga nampaklah alur kelangkang dia tu..." sambung bos aku...

"Tetapi...!!!" bos aku berkata-kata lagi...

Aduhai bos...ada tapi-tapi pula...ni yang suspen ni...jeng jeng jeng...

...kita sambung di lain cerita ya...saja nak bikin debaran sikit dalam membuat saudara-saudari pembaca menunggu dan menanti kisahnya...hik hik hik

...jangan marah ya...

Bersambung...

No comments:

Post a Comment