Followers

Carian Dalam Blog Ini

Wednesday, September 12, 2012

MAAFKAN AKU......



Sayang....
Aku selalu mohon padamu....
Usah biarkan hati ku sepi...
Aku tahu kau tahu...
Bahawa aku sayangi kamu...
Namun kesepian itu...
Buat aku tak mampu....
Tak mampu utk setia padamu....
Walau hatiku masih milikmu...
Rinduku masih padamu...
Sayangku tetap jua lagi padamu....
Namun saat calar dihati...
Ada yang sudi menemani...
Ada yang sudi membuatku senyum sendiri....
Meluah kata hati....
Mahu diri jadi miliknya abadi.....
Kenapa biar aku sendiri....
Kenapa biar aku selalu sepi....
Kau pinta agar aku memahami....
Tapi adakah kau pula memahami aku.....
Maafkan aku....
Kerana tak setia padamu....
Maafkan aku...
Kerana gagal jadi teman sepanjang hidupmu....
Meronta hati utk menjauhkan diri....
Dalamnya carik dihati meminta untuk melepaskan diri.....
Walau tahu cintamu masih dihati...
Tak mampu aku lupa sampai kemati.....

Namun.....
Izinkanlah aku pergi.....
Mencari lagi...
Dari rusuk siapakah asalnya diri ini....
Walau tak kutemui....
Aku jua takkan kembali mencarimu....
Terima kasih cintamu
Maafkan aku sayangku....
Aku tahu.... Aku telah khianati cintamu.....
Katalah apa saja padaku...
Aku terima apa jua nada bicaramu...
Kerana aku tahu....
Semua itu salahku.....
Tapi.... Fikirlah jua...
Apa salahmu padaku...

Sayangku.....
Aku mohon....
Izinkan aku pergi....
Dan aku...... Akan lepaskan hatimu......
Walau aku tahu....
Betapa sakitnya hatimu....
Maafkan aku.......
Bukan aku tak mahu terus bersamamu....
Tapi aku tak mampu.......

Pintaku.....
Jangan tanya diriku....
Kenapa aku meninggalkanmu......
Kerana jawapan itu....
Ada pada dirimu.....

......... ♥ CPR ♥.........

No comments:

Post a Comment