Followers

Carian Dalam Blog Ini

Friday, September 27, 2013

Kamu Yang Utama


Kamu Yang Utama

Hancur hati ini
Hanya Dia yang tahu
Sebak jiwa ini
Tak terungkap dek perkataan
Luluh perasaan ini
Tak mampu digambarkan

Kamu yang utama
Kamu segalanya
Gagal untuk memberi
Tak mampu mengadakan
Payah untuk menzahirkan

Akulah
Penyebab kekecewaan
Bertamu di wajahmu
Akulah
Punca kekesalan
Bersarang di akalmu

Mana mungkin
Kauungkapkan
Hatiku takut kauremukkan
Puntung demi puntung
Asap berkepul di ruangan
Suduh cukup menggambarkan
Lukisan apa di dalam dada

Tidakkah kautahu
Aku terluka
Aku kecewa
Aku menderita
Aku sengsara
Kerna
Tak mampu kulonggokkan
Harta dunia untuk senangkan
Rumahtangga kita

Kamu yang utama
Kausegalanya
Menggembirakanmu
Adalah kebahagiaanku
Maafkan aku yang tak mampu...

No comments:

Post a Comment