Followers

Carian Dalam Blog Ini

Wednesday, September 25, 2013

AKU PERNAH-KONKLUSI

AKU PERNAH-KONKLUSI

#1 Aku pernah

... menulis puisi tentang cinta
masih lagi menulis puisi tentang cinta
tetap dan selamanya akan menulis puisi tentang cinta
tidak akan pernah terpadam di dadaku ini
walau tinta cintanya
sesekali
melorek muak di dada
memuja.

#2 Aku pernah

... menulis tentang apa yang dirasa di hati
masih lagi menulis tentang apa yang dirasa di hati
tetap dan selamanya akan menulis tentang apa yang dirasa di hati
tidak akan pernah terpadam di dadaku ini
walau beribu kali
tulisan aku
dipadam dari halaman maya
ini.

: Aku tetap dengan cara penulisan aku
kerana aku tahu
aku tak perlu takut untuk melakarkan kata-kata benar
dan
... aku harus bertanggungjawab ke atasnya.

Selamat menyambut Hari Penubuhan Malaysia.

Sazalee Sulaiman ... 16/09/2013
Nilai, Negeri Sembilan.

No comments:

Post a Comment