Followers

Carian Dalam Blog Ini

Monday, September 17, 2012

Selamat Malam Walau Di Mana Jua Kamu Berada

Selamat malam teman-temanku
selamat malam sahabat-sahabatku
selamat malam adinda-adindaku
selamat malam kekanda-kekandaku
selamat malam ayahanda, bonda dan kedua nendaku
selamat malam kekasih-kekasih kesayanganku
selamat malam juga untuk anaknda-anakndaku
selamat malam dunia
selamat malam Malaysia.

Kupohon mengundurkan diri dahulu
buat pelepas lelah yang bersarang di dada ampuhku
melelapkan mata dengan iringan restu
manalah tahu
aku memejamkan mataku
untuk kali terakhir hayatku.

Maafkan aku
aku pohon kepada kamu semua yang aku sayang selalu
seandainya aku bersalah dalam ketidaksedaranku.

Assalamualaikum - aku memberikan salam rinduku.

ss/spl/pm ... 16/9/2012.

No comments:

Post a Comment