Followers

Carian Dalam Blog Ini

Monday, November 26, 2012

~♥ Mencuri hatiku ♥~

~♥ Mencuri hatiku ♥~

Tanpaku sedari
setiap denyutan jantungku
semakin bergetar
pabila terpandang wajahmu
lukisan portret di kanvas putih
yang mewarnakan hariku
dengan penuh keceriaan

Dikau telah mencuri hatiku dalam diam
mengunci bindu dengan semagat kasih
di dalam sangkar emas
terbuai aku dalam kehangatan
ingin bersamamu
walau sesaat jua

Di manakah aku sekarang
bukan fantasi
bukan realiti
ingin kepastian
inginkan cintamu yang tulus ikhlas
dengan setiap ikral dipanjikan
yang disaksi sang wulan
yang berkandil aku di malam kelam
tanpamu..
sendirian aku..
di sini
aku..
menanti kehadiranmu
dengan lafasan cinta
dan senyuman itu
penuh dengan kesaktian
yang bisa mematahkan
setaip yang ingin memutuskan pertalian
antara kita…………..

~ Nukilan Pena Ilhamku – kota singa
~ 26/Nov / 2012
~ 10:56am

No comments:

Post a Comment