Followers

Carian Dalam Blog Ini

Sunday, November 25, 2012

~ Kerana Kasih Padamu ~

~ Kerna Kasih Padamu ~

Berbisik sang bayu
mengalunkan lagu rindu
gemersik menyapa halwa telingaku
seakan diri terpaku
terdiam aku membeku

pernah getar-getar cinta
membuai segala rasa
hingga aku yakin dan percaya
hanya engkau segalanya
bertakhta di lubuk jiwa
hanya padamu kulabuhkan rasa setia
namun akhirnya berkecai juga

telah tiba masa dan ketikanya
untuk aku berlalu
bukan kerna benci
bukan jua kerna sakit hati
kerna ingin mengubat luka
agar tiada dendam melingkari
pada diriku yang telah kau lukai

kau takkan mengerti
betapa tulus kasihku menyayangi
betapa kudus cinta anugerahNya padaku
yang telah kau khianati
pada segala janji terlafaz
yang telah kau mungkiri

untuk itu…kuingin kau tahu
kerna kasihku padamu
aku tak ingin lagi disakiti
kerna rasa sayangku buatmu
aku lepaskan engkau pergi
biarlah segalanya tinggal menjadi memori

~ Tinta Pena ~ Alamanda Desa ~
~ 251112 ~ 4.55 pm ~

No comments:

Post a Comment