Followers

Carian Dalam Blog Ini

Tuesday, October 30, 2012

Segalanya Berkemungkinan Di Hatiku

Segalanya Berkemungkinan Di Hatiku

Mungkin aku meyayangimu kerana wajahmu
mungkin juga aku mengasihimu kerana perwatakanmu
mungkin juga aku jatuh cinta padamu kerana akhlakmu yang memikat sukmaku
pandai mengambil hatiku dengan belaian kasih sayangmu
bijak melenakan aku dengan kerinduanmu yang jitu
bersungguh-sungguh dalam merebut kasih sayang milikku
dari ribuan teman yang cuba menghimpit
dan melemaskan aku
sehingga terdampar aku di ribaan cintamu.

Entahlah sayang
aku tak dapat merumuskan
tentang perasaanku terhadap dirimu
yang aku tahu, aku amat menyayangimu
mengasihimu dan menyintai kamu
tiada yang pasti tentang perasaanku
yang mampu aku jawap akan pertanyaan dari cintamu.

Janganlah ditanya lagi sayangku
aku tiada jawapan bagi setiap persoalanmu itu
segala-galanya berkemungkinan di dalam hatiku.

Dalam kelam di situlah aku mencongak perasaanku terhadapmu.

ss/spl/pm ... 30/10/2012.

No comments:

Post a Comment