Followers

Carian Dalam Blog Ini

Friday, August 24, 2012

~ Meratap Kesayupan, Tika Dirimu Menyisihku Dari Sisimu ~

Sedih pilu menyelubungiku
terluka pedih ragaku
tika dikau menyisihkan
aku dari sisimu
terlontar jauh dari hatimu

Saat aku menitiskan airmata
mengingati dirimu
jiwa ragaku tak
menentu, ingin
rasanya menggapaimu

Merintis bebulir kealpaan
menyeret aku ke dasar
lautan cinta yang tak
kesampaian, namun aku
tetap mengharap dirimu

Kemelut rantaian kasih
mendakap aku
menarik aku
membenamku dalam
lubuk hatimu

Tak bisa aku menolak
kala cinta dan rindu
mencengkam erat
belati sukmaku
meraih, merintih

Bagaikan tersepuk
dalam angsana rentetan
mengemudi pelayaran
rindu, berlabuh
di pelantara sayu...

'Meratap Kesayupan, Tika Dirimu Menyisihku Dari Sisimu'... tetap berdiri aku sebagai pecinta setia...

24hb Ogos 2012 Jumaat
6 Syawal 1433
3.45am
SNQ

No comments:

Post a Comment