Followers

Carian Dalam Blog Ini

Wednesday, August 29, 2012

~♥ Malam ♥~

Malam ini ....
aku di temani sang bayu
berseruling melagukan irama syahdu
membisik ke kuping telingaku
kesyahduan merayu-rayu

Malam ini ....
aku di penjara rindu
bersangkarkan jeritan batin
bermangga emas berkilauan
memancar ke alam misteri
menemanimu di taman cinta
berbunga-bunga kehruman kelilingiku
menari-nari kita bersama
dengan penuh mesra berpimpinan tangan
adakah mimpi atau realiti
yang pasti bukan fantasi aku lalui

Malam ini ....
terlihat wajahmu di mana-mana
di sini di sana kau muncul tiba-tiba
dengan ukiran senyuman dikau berikan
melayukan tubuhku ini tanpa sebarang bicara
hanya aku terpaku memandang wajahmu

~ buat gadis semenanjung aku rindui ♥ ♥ ♥ ♥

~ Nukilan Pena Ilhamku
~ 29/ August / 2012
~ 01 : 54pm

No comments:

Post a Comment