Followers

Carian Dalam Blog Ini

Tuesday, December 11, 2012

MALAM SAKIT

MALAM SAKIT

Aku di sini terdampar sakit
Di katil kamarku sambil berteman tisu-tisu berserakan
Pening, panas hidungku juga gatal dan perit ditekak buat aku kelelahan

Oh Tuhan ampuni dosaku
Ya teringat akan aku kelmarin
Ada sesuatu berlaku dalam rahsia
Ah benar aku berdosa

Moga sakit ini sebagai kafarahnya

Oh Tuhan..
Ya beberapa hari lalu juga
Ada sesuatu berlaku tanpa kuduga
Benar aku berdosa kerna curang lagi padaMu

Ampuni aku Ya Rabb
Semoga malamku ini akan ada esoknya
Semoga aku si lupa yang masih bisa ingat akan dosanya
Semoga masih ada pintu taubat buat aku yang masih meraba dalam terang
Terima kasih untuk Malam sakitku
Walau perit namun manisnya tetap ada.

*Hanya rasa entah apa-apa*
QALBU MUSYTAQUN

No comments:

Post a Comment