Followers

Carian Dalam Blog Ini

Sunday, July 28, 2013

cerita ombak

cerita ombak

bagai selalu ombak hadir di kakiku
menyapa aku dengan ceita barumu
katamu ..
aku singgah di satu pulau
pulau itu terlalu indah
di dalamnya ada banyak kuntum mawar
mewangi dan mekar
di sana aku temui cinta

katamu lagi
aku begitu terpesona dengan bicara cinta
gemersik, lembut dan terbuai
aku jadi leka teramat
hingga tidak kusedar dalam diam
aku sandarkan harapan
memiliki cinta itu jadi impian
dimiliki oleh cinta jadi anganan

lalu..
aku katakan pada ombak
mengapa hadir di sini lagi
katamu...
cinta itu cinta terkejam
yang pernah kautemui
aku disakiti
aku ditinggalkan
aku dilupakan
aku dipinggirkan

lalu aku ingin kembali ke pantai ini
aku tahu kausetia
setiamu tidak pernah berubah
walau aku hadir dengan cerita
yang tidak pernah sama

No comments:

Post a Comment