Followers

Carian Dalam Blog Ini

Sunday, December 9, 2012

~~Engkau sempurna bagiku~~

~~Engkau sempurna bagiku~~

Mahu kurakam detik indah itu
bersama kita meniti hari-hari berlalu
penuh ceria sepanjang waktu
tiada yang cacat di matamu
semuanya indah untukku.

Engkau terlalu sempurna untuk aku
aku terlalu berharga padamu
bahagianya aku dapat mendakap kasih sayang darimu
yang lahir tulus dari lubuk hatimu
kauterima apa adaku
walau aku tidak sempurna pada mereka
tulus...kaumenerima aku
lebih daripada mencintai dirimu

sungguh terharu
tidak pernah dihargai seperti mana engkau
menerima diriku yang terlalu banyak kurangnya
terima kasih...wahai teman
baru kini kukenal erti kebahagiaan
walau esok mentari suria
terbit waktu pagi belum tentu cerianya
aku bersyukur doaku didengari oleh-Nya
yang selama ini mengharap
ada sekeping hati yang hadir di kala aku sendirian.

Terima kasih Tuhan...


Naura Auni
08 dis 2012
06:36pm

No comments:

Post a Comment